diumenge, 24 de març del 2013

GALETES MARIA DOLORS I LA VENA ARTISTICA

Quan era petita anava al estudi de la meva tieta a aprendre a pintar.

A més a més de passar-m'ho dallò més be, vaig aprendre moltes coses que després professionalment m'han sigut de molta utilitat, de fet, a la primera feina que vaig tenir, em va ser de gran ajut l'agilitat i rapidesa que tenia amb el pinzell.

Encara ara, la sento al meu cap quan pintem amb els meus fills i els dic: "el pinzell, és un pinzell, no una escombra"

Doncs això que la família tenim vena artística, i ella, que segueix impartint coneixements em va fer un encàrrec per les seves alumnes amb les quals està molt contenta.



I quina manera millor per demostrar el seu agraïment que portant-los unes galetes el dia abans de les vacances de Setmana Santa amb la seva firma: MD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada